مطالب مرتبط:
شوط با 29 میلی متر پربارش ترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود
شوط پربارش ترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود
فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان غربی ادامه دارد
آذربایجان غربی در عزای صادق آل محمد (ص) غرق ماتم شد
فعالیت 70 مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران شاغل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 07:552024-05-05اجتماعي

رفع تصرف بیش از 2100 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از رفع تصرف از بیش از 2100 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال گذشته با ورود دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از رفع تصرف از بیش از 2100 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال گذشته با ورود دستگاه قضایی خبر داد.

ناصر عتباتی در گفت و گو با ایسنا افزود: در سال گذشته، دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از اراضی ملی و طبیعی، با اقدامات خود از بیش از 2100 هکتار از اراضی ملی که مورد تعرض و تصرف عده ای افراد سودجو قرار گرفته بود با اقدامات قانونی خود و پای کار آوردن ادارات متولی رفع تصرف کرد.

وی ادامه داد: اقدامات قانونی که در این خصوص صورت گرفت شامل رفع تصرف بیش از 349 هکتار در اجرای تبصره ماده 55 و بدون ارجاع به محاکم، قلع و قم 182 فقره در مساحتی بالغ بر 159 هکتار، اجرای احکام خلع ید در 1137 فقره به مساحت بیش از 1247 هکتار بود.

رییس کل دادگستری استان همچنین به اقدامات صیانتی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغها در سال گذشته نیز پرداخت و گفت: دستگاه قضایی استان در سال گذشته به منظور مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغها با تشکیل قرارگاه پیشگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در استان و شهرستان ها با محوریت سازمان جهادکشاورز


برچسب ها: اراضی ملی و منابع طبیعی - آذربایجان غربی - دادگستری آذربایجان غربی - اراضی ملی - رفع تصرف - آذربایجان - دستگاه قضایی
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 2100 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان غربی

رفع تصرف بیش از 2100 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان غربی