مطالب مرتبط:
آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با حضور درخشان اکسین/ استقبال بی نظیر از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان
2 ترکیب رنگ مو برای موهای سفید با پوشانندگی بالا
اعلام ترکیب رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ
رئال مادرید بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
عکس| ترکیب رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:402024-05-09ورزشي

با ترکیب خوب در موتورکراس جهانی شرکت می کنیم/ هیات خوزستان متحول شده است


رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به میزبانی اهواز از مسابقات موتورکراس کشور، گفت: نگاه ما در فدراسیون این است که مسابقات تنها در تهران برگزار نشود و رویدادهای مختلف فدراسیون در استان ها برگزار شود تا شاهد نشاط اجتماعی در استان های مختلف باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به میزبانی اهواز از مسابقات موتورکراس کشور، گفت: نگاه ما در فدراسیون این است که مسابقات تنها در تهران برگزار نشود و رویدادهای مختلف فدراسیون در استان ها برگزار شود تا شاهد نشاط اجتماعی در استان های مختلف باشیم.

مازیار ناظمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری راند اول مسابقات موتورکراس زنان و مردان ایران به میزبانی شهر اهواز با عنوان جام شهیدان وطن، اظهارکرد: رشته کراس جهانی ترین رشته فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران است و ورزشکاران ما در مسابقات جهانی شرکت می کنند و صاحب رتبه هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس، حق مردم خوزستان این است که میزبان یکی از مهمترین رشته های زیر مجموعه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری باشند.

سال گذشته نیز مسابقات اسلالوم ایران در اهواز برگزار شد که همان موقع از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و آقای عیسوند رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان این قو


برچسب ها: اتومبیلرانی و موتورسواری - فدراسیون اتومبیلرانی - فدراسیون - مسابقات موتورکراس - موتورکراس - مسابقات - اتومبیلرانی
آخرین اخبار سرویس:

با ترکیب خوب در موتورکراس جهانی شرکت می کنیم/ هیات خوزستان متحول شده است

با ترکیب خوب در موتورکراس جهانی شرکت می کنیم/ هیات خوزستان متحول شده است