مطالب مرتبط:
رونمایی از 5 عنوان کتاب روایتگری شمال غرب کردستان
رونمایی مجموعه کتاب های شعر غزه
مجموعه کتاب های شعر غزه در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود
«رحیق مشرقی» در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می شود
رونمایی از کتاب «دستت را از روی شانه ام بردار» از تولیدات حوزه هنری قزوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-14فرهنگي

رونمایی از کتاب «یعقوب لیث» به قلم مسعود جعفری جوزانی


به کزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب «یعقوب لیث» به قلم مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه نویس و کارگردان معروف و باتجربه سینما و تلویزیون، - مراسم رونمایی از فیلمنامه یعقوب لیث به قلم مسعود جعفری جوزانی پنجشنبه در غرفه نشر آناپنا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، واقع در راهرو 3، غرفه شماره 59 برگزار می شود.

به کزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب یعقوب لیث به قلم مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه نویس و کارگردان معروف و باتجربه سینما و تلویزیون، با پژوهشگری فتح اله جعفری جوزانی، دکتر عبدالکریم یونسی، دکتر محمدتقی رخشانی و جبار آذین با همکاری نشر آناپنا متعلق به “آنا پناهی” دختر زنده یاد حسین پناهی شاعر، نویسنده و بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

در بخشی از کتاب یعقوب لیث آمده است: یعقوب در پاسخ به نامه خلیفه می گوید:بنویس! من مردی رویگرزاده ام و از پدر رویگری آموخته ام و خوردن من نان جوین و ماهی و تره و پیاز بوده است، من این گنج و خواسته و جا، از سر عیاری به دست آورده ام، نه از میراث پدر یافته ام و نه از تو دارم.

من به دولت و زور و بازو سرنوشت خویش ساخته، کار خود به این درجه رسانیده ام و داعیه چنان دارم که تا خلیفه مقهور و سرنگون نگردانم از پای ننشینم.


برچسب ها: مسعود جعفری جوزانی - رونمایی از کتاب - مراسم رونمایی از کتاب - مراسم رونمایی - رونمایی - فیلمنامه نویس - جعفری
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «یعقوب لیث» به قلم مسعود جعفری جوزانی

رونمایی از کتاب «یعقوب لیث» به قلم مسعود جعفری جوزانی