مطالب مرتبط:
31 اردیبهشت ماه؛ اولین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم
اولویت های مجلس دوازدهم در اولین جلسه فراکسیون گام دوم مطرح شد
اولین جلسه فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس
اولویت های مجلس دوازدهم در اولین جلسه فراکسیون گام دوم بررسی شد
معاون پارلمانی جدید رییس جمهور کیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-05-13سياسي

اخبار سیاسی 24 اردیبهشت؛ تغییر معاون پارلمانی رییس جمهور/اولین جلسه فراکسیون گام دوم


«بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب»، «اولین جلسه فراکسیون گام دوم انقلاب»، «تغییر معاون پارلمانی رییس جمهور» و «جوابیه حسن روحانی به دلایل رد صلاحیتش» از موضوعات مهم خبری بیست و چهارم اردیبهشت ماه 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب ، اولین جلسه فراکسیون گام دوم انقلاب ، تغییر معاون پارلمانی رییس جمهور و جوابیه حسن روحانی به دلایل رد صلاحیتش از موضوعات مهم خبری بیست و چهارم اردیبهشت ماه 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی وپنجمین دوره که در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 برگزار شده بود، منتشر شد.

ایشان در بخشی از بیاناتشان در این دیدار فرموند: به نظر من ما به عنوان شیعه، به عنوان مجموعه ی اهل تشیّع، یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمّه ی خودمان را به دنیا معرفی کنیم.

حالا بعضی از ائمّه (علیهم السّلام) مثل امام حسین (علیه السّلام) و امیرالمؤمنین (علیه السّلام)، به دلایلی معرفی شده هستند؛ دیگران درباره شان نوشته اند، گفته اند و نوعی شناخت از آنها در دنیای غیر شیعه و حتّی دنیای غیر اسلام وجود دارد؛ لکن اکثر ائمّه (علیهم السّلام) ناشناخ


برچسب ها: معاون پارلمانی رییس جمهور - فراکسیون گام دوم - معاون پارلمانی - اردیبهشت - انقلاب - رییس جمهور - گام دوم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 24 اردیبهشت؛ تغییر معاون پارلمانی رییس جمهور/اولین جلسه فراکسیون گام دوم

اخبار سیاسی 24 اردیبهشت؛ تغییر معاون پارلمانی رییس جمهور/اولین جلسه فراکسیون گام دوم