موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
علیرضا بیرانوند قفس توری را به دستکش طلایی ترجیح داد/پرسپولیس قهرمان شود بعداً حرف می زنم
فراوری مارمولک؛ شکم مارمولک رو میشکافن دل و رودشو درمیارن بعدم رو توری کبابی میکنن
علیرضا بیرانوند قفس توری را به دستکش طلایی ترجیح داد/پرسپولیس قهرمان شود بعداً حرف می زنم
علیرضا بیرانوند قفس توری را به دستکش طلایی ترجیح داد/پرسپولیس قهرمان شود بعداً حرف می زنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 12:502024-05-15سياسي

یک اســـــتوری ناشــیانه


پیگیری احوال و زندگی شخصی هنرمندان و افراد مشهور یکی از عادت های مرسوم طرفداران آن ها در سرتاسر جهان است که یکی از پرهیاهوترین نمونه های معاصر آن به کشمکش های زناشویی جانی دپ و امبر هرد، - دو هنرپیشه مطرح و پرهوادار سینمای جهان مربوط می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح نو نوشت: در ایران اما با رشد شبکه های اجتماعی، انتشار اخبار و حواشی خصوصی هنرمندان هم به یک رویه تبدیل شد؛ اتفاقی که تازه ترین مورد آن، گریبان دو نفر از بهترین هنرمندان ایران را گرفته است؛ همایون شجریان و سحر دولتشاهی.

حاشیه جدایی این زوج، از یک چهره خارج نشین شروع شد؛ کسی که با پرداختن به امور خصوصی افراد مشهور در فضای مجازی کاسبی می کند.

برخی رسانه های داخلی از این شخص با عنوان پاپاراتزی یاد کرده اند؛ درحالی که اظهارات او بیشتر به داستان سرایی شباهت دارند و بسیار بعید به نظر می رسد که حتی در صورت صحت خبر جدایی همایون شجریان و سحر دولتشاهی، جزییاتی که این فرد مطرح می کند، مبنای قابل اتکایی داشته باشند.

لحن این فرد در ویدئویی که منتشر کرده، کاملا نشان می دهد که وی صرفاً به دنبال جذب فالوور بیشتر است.

ماجرا از این قرار است که این فرد، در یک ویدئوی پرابهام، درباره جدایی سحر دولتشاهی و همایون شجریان صحبت می کند و در ادامه با ذکر جزییات زرد و بی اهمیتی که به هیچ کس ربط


برچسب ها: همایون شجریان - هنرمندان - افراد مشهور - رسانه های داخلی - همایون - شجریان - یکی از
آخرین اخبار سرویس:

یک اســـــتوری ناشــیانه

یک اســـــتوری ناشــیانه