مطالب مرتبط:
150 مرکز فعال همسریابی در کشور داریم/ «پیدا نکردن گزینه مناسب» از مهم ترین علل تعویق ازدواج جوانان
سردار زاده کمند: برای مهارت آموزی و تسهیل گری اشتغال جوانان قبل خدمت، حین خدمت و پس از خدمت برنامه داریم/ سپاه در این حوزه بالای 90 درصد پیشرفت داشته
چند درصد از جمعیت کشور مشغول کار صنعتی هستند؟
فارس، فاتح مسابقات وزنه برداری جوانان کشور شد
گلستان 11 درصد گندم مورد نیاز کشور را تامین می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 18:152024-05-14سياسي

بیش از 65 درصد جوانان ذکور کشور به سربازی می روند


فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که بیش از 65 درصد از جوانان ذکور کشور به خدمت سربازی اعزام می شوند.

- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که بیش از 65 درصد از جوانان ذکور کشور به خدمت سربازی اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدجواد زاده کمند در همایش مهارت تا اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که امروز برگزار شد، گفت: بیش از 65 درصد جوانان کشور وارد خدمت سربازی می شوند و بقیه هم معافیت های پزشکی، کفالت و سایر معافیت ها را دارند.

اگر این 65 درصد جوان موفق شوند مهارت کسب کنند به طور قطع می تواند در کشور یک تحول ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ادامه به اطمینان بخشی از حُسن اجرای فرایندها و فعالیت های طرح جامع مهارت آموزی با هوشمندسازی سامانه یکپارچه تبادل اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم کیفیت بخشی و نهادینه سازی و اجرای مناسب و مطلوب این دوره ها، منوط به این است که بتوانیم سامانه جامع را هماهنگ با سامانه های جامع دستگاه های اجرایی در کشور مستقر کنیم که تاکنون اقدامات بسیار خوب و موثری در این زمینه انجام گرفته است.


برچسب ها: قرارگاه مرکزی مهارت آموزی - مهارت آموزی کارکنان وظیفه - نیروهای مسلح - مهارت آموزی - قرارگاه مرکزی - خدمت سربازی - مهارت
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 65 درصد جوانان ذکور کشور به سربازی می روند

بیش از 65 درصد جوانان ذکور کشور به سربازی می روند