مطالب مرتبط:
آیت الله العظمی جوادی آملی: در شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند/ اگر هر روز اختلاسی و نجومی دربیاید، معلوم نیست که با دین الهی چه خواهند کرد
آیت الله جوادی آملی: در شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند
شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند
شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند
در شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 07:502024-05-15سياسي

در شأن مردم ایران نیست کمیته امدادی اداره شوند


ما در مقطع تاریخی هستیم که باید از همه نظر ممتاز باشیم و این امانت الهی جمهوری اسلامی را درست رعایت کنیم تا آن را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاصدی دادستان ویژه روحانیت و هیئت همراه ضمن آرزوی توفیق برای خدمات برتر و بهتر برای خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ما در مقطع تاریخی هستیم که باید از همه نظر ممتاز باشیم و این امانت الهی را درست رعایت کنیم تا آن را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

این مرجع تقلید اظهار کرد: در همین قرن اخیر با اینکه مردم به حسینیه ها و سقاخانه ها نسبت به مساجد احترام بیشتری قائل بودند و مهمترین اموال خود را وقت سیدالشهداء و حسینیه ها می کردند، اما وقتی رضاخان با بگیر و ببند همین حسینیه ها و سقاخانه ها را جلوی چشم مردم تعطیل و تخریب کرد، صدای هیچ کسی به طرفداری از حسینیه ها بر نیامد! باید بدانیم که این خطر همیشه وجود دارد! اگر این امانت الهی را به درستی حفاظت نکنیم و هر روز از گوشه و کنار، اختلاسی و نجومی در بیاید، اگر خدای ناکرده مسئله ای پیش بیاید، معلوم نیست که با دین الهی چه خواهند کرد.

وی افزود: ما مردان بزرگی هستیم، ما نه یعنی حوزویان و دانشگاهیان، ما یعنی ایرانی ها، چرا که هم تاریخ داریم و هم جغر


برچسب ها: حسینیه ها - آیت الله عبدالله جوادی آملی - جمهوری اسلامی - حجت الاسلام والمسلمین - حسینیه - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

در شأن مردم ایران نیست کمیته امدادی اداره شوند

در شأن مردم ایران نیست کمیته امدادی اداره شوند