مطالب مرتبط:
بازار سرمایه، بهترین مسیر برای تحقق شعار امسال
رشد خوب سرمایه گذاری مردم در بازار سرمایه طی یک سال اخیر 
رشد خوب سرمایه گذاری مردم در بازار سرمایه طی یک سال اخیر
توسعه بازارهای صادراتی یک راهبرد برای تحقق شعار سال است
«روابط عمومی» از ضعف جایگاه سازمانی تا رکنی تعیین کننده در تحقق شعار سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 17:102024-05-13اقتصادي

یکی از مسیرهای تحقق شعار سال، بازار سرمایه است


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از مسیرهای تحقق شعار سال بازار سرمایه است و در سال گذذشته در بخش خصوصی و دولتی حدود 800 هزار میلیارد تومان تامین مالی دولت و بخش خصوصی را انجام دادیم.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از مسیرهای تحقق شعار سال بازار سرمایه است و در سال گذذشته در بخش خصوصی و دولتی حدود 800 هزار میلیارد تومان تامین مالی دولت و بخش خصوصی را انجام دادیم.

مجید عشقی عصر امروز،24 اردیبهشت ماه در آیین افتتاحیه دومین همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان آیدکس 2024 اظهار کرد: این رویدادها در جهت آشنایی بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاران با بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: هر جا که مردم حضور داشته باشند، بسیاری از مشکلات ما حل می شود و این مختص مسائل اقتصادی نیست بلکه شامل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و .

نیز می شود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با یادآوری مشکلات و موانعی که واحدهای تولیدی در سال گذشته داشتند، اظهار کرد: یکی از مسیرهای تحقق شعار سال بازار سرمایه است و در سال گذذشته در بخش خصوصی و دولتی حدود 800 هزار میلیارد تومان تامین مالی دولت و بخش خصوصی را انجام دادیم که این عدد با وجود همه بی مهری ها رخ داد.


برچسب ها: سازمان بورس و اوراق بهادار - بازار سرمایه - رییس سازمان بورس - سرمایه - تحقق شعار سال - بخش خصوصی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مسیرهای تحقق شعار سال، بازار سرمایه است

یکی از مسیرهای تحقق شعار سال، بازار سرمایه است