مطالب مرتبط:
دمای کشور در 50 سال اخیر روندی افزایشی داشته است
دمای کشور در 50 سال اخیر روندی افزایشی داشته است
بسیاری از کشور های آفریقایی مجبورند به قطعنامه های سازمان ملل پایبند باشند، بنابراین در شرایط تحریمی نمی توانند با ایران همکاری داشته باشند / ترکیه، هند، برزیل و ژاپن خیلی از ما در آفریقا جلوتر هستند / ترکیه 20 سال بعد از ما به آفریقا رفت؛ اکنون 40 پایتخت آفریقایی به ترکیه پرواز دارند
کاهش دمای هوا در پیش است/ بارش های رگباری در مناطق مختلف کشور
فردی که دعای سال تحویل را بلد نبود بخواند، در سازمان سینمایی ابقا شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 23:152024-04-28اقتصادي

سازمان هواشناسی : دمای کشور در 50 سال اخیر روندی افزایشی داشته است


از لحاظ تغییرات اقلیمی، منطقه آسیا جزو آسیب پذیرترین مناطق شش گانه سازمان هواشناسی در دنیا است که تحت تاثیر انواع مخاطرات جوی است.

- رییس سازمان هواشناسی کشور : از لحاظ تغییرات اقلیمی، منطقه آسیا جزو آسیب پذیرترین مناطق شش گانه سازمان هواشناسی در دنیا است که تحت تاثیر انواع مخاطرات جوی است.

رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: داده های اقلیمی سازمان هواشناسی نشان می دهد که وضعیت مولفه های تغییر اقلیم در ایران شرایط مطلوبی نداشته و روند تغییرات دما در 50 سال اخیر افزایشی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سحر تاج بخش مسلمان امروز در مراسم افتتاحیه بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی موسوم به ژئوماتیک در تهران اظهار داشت: یکی از کاربردهای داده های مکانی در حوزه هوا و اقلیم است که سازمان هواشناسی کشور نیز از آن برای پایش و پیش بینی وضع هوا و اقلیم بهره می برد.

وی افزود: به طور کلی بخش اعظمی از مخاطرات طبیعی در دنیا را مخاطرات جوی و اقلیمی تشکیل می دهد که تلفات و خسارات زیادی در پی دارد به خصوص سیلاب ها و طوفان ها که پیامدهای زیادی به همراه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: بنابراین پایش و پیش بینی مخاطرات جوی برای کشور ها  بسیار با اهمیت و ضروری است.


برچسب ها: سازمان هواشناسی - سازمان هواشناسی کشور - هواشناسی - سازمان - اقلیم - تغییرات - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواشناسی : دمای کشور در 50 سال اخیر روندی افزایشی داشته است

سازمان هواشناسی : دمای کشور در 50 سال اخیر روندی افزایشی داشته است