مطالب مرتبط:
زارع پور: بیش از 7 میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
وزیر ارتباطات : بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته اند
بهره مندی 20 هزار مشترک از فیبر نوری البرز
آغاز اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب وکارها در خوزستان
پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف 4 ماه به پایان می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 18:452024-04-24فناوري

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: کلیه 56 شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: کلیه 56 شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می شود.

سعید زاهدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در استان، اظهار کرد: فرآیند عملیاتی شدن پروژه فیبر نوری منازل، کسب و کارها از ابتدای امسال به صورت جدی آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان افزود: کلیه 56 شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می شود.

وی گفت: گام اول پروژه در حوزه شهری است و کلیه صاحبان حرف و مشاغل، کسب و کارها، منازل، شهروندان در حوزه شهری به فیبر نوری متصل می شوند، برنمامه دولت این است که تا 20 میلیون ارتباط و 80 درصد خانوارهای کشور را به شبکه فیبر نوری متصل کند.

زاهدی ادامه داد: فرآیند اجرای پروژه در برخی شهرهای گیلان نظیر رشت و کومله به اتمام رسیده، از امروز عملیات اجرا در آستانه اشرفیه آغاز شده است؛ در تلاش هستیم در طول هر ماه پروژه در چند شهر اجرایی شود.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - فیبر نوری - ارتباطات و فناوری - مدیرکل ارتباطات - فناوری اطلاعات - استان - استان گیلان
آخرین اخبار سرویس:

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد