مطالب مرتبط:
رُم بند خرید آزمون را فعال نمی کند
رم بند خرید سردار آزمون را فعال نمی کند!
رُم بند خرید سردار آزمون را فعال نمی کند​
حکم خرید و فروش کتاب های گمراه کننده
خرید دلار و طلا با پول کارخانه شیر/ اختلاس گر میلیاردی دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-05-14سياسي

نیاز متروی کرج به خرید قطارهای جدید


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، گفت: 70 درصد از ریل گذاری خط متروی کرج حدفاصل دو ایستگاه شهید سلطانی تا چهارراه طالقانی انجام شده است.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج، گفت: 70 درصد از ریل گذاری خط متروی کرج حدفاصل دو ایستگاه شهید سلطانی تا چهارراه طالقانی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مهاجری روز دوشنبه 25 اردیبهشت اظهار کرد: اتصال ایستگاه مترو شهید سلطانی به ایستگاه چهار راه طالقانی یکی از مهمترین سیاست های شورای ششم در خصوص تکمیل پروژه متروی کرج است که در سه سال گذشته اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: احداث ایستگاه شهید سلطانی که در دوره های گذشته هیچ پیشرفتی نداشت به 80 درصد رسیده و بر اساس زمان بندی پروژه قرار است ساختمان این ایستگاه در چهار ماه آینده اتمام و بهره برداری برسد.

مهاجری در خصوص راه اندازی قطار شهری کرج بین دو ایستگاه شهید سلطانی و چهارراه طالقانی کرج، گفت: تلاش می کنیم تا پایان امسال هم ایستگاه شهید سلطانی و هم ریل گذاری بین این دو ایستگاه به اتمام برسد و قابلیت تردد رام های قطار را داشته باشد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر کرج - رییس کمیسیون عمران - شورای اسلامی شهر - ایستگاه - کمیسیون عمران - شورای اسلامی - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

نیاز متروی کرج به خرید قطارهای جدید

نیاز متروی کرج به خرید قطارهای جدید