موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
نتانیاهو: اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی دهیم
نتانیاهو: هرگز اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهم داد
نتانیاهو: اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی دهم
موضع جدید نتانیاهو در مورد تشکیل کشور فلسطین
خط ونشان بایدن برای چین/ اجازه نمی دهیم بازار ما را پر کند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-05-15بين الملل

نتانیاهو : اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی دهیم


نتانیاهو که بر اساس قوانین بین المللی باید متعهد به همکاری با جامعه بین المللی برای تشکیل یک کشور فلسطینی باشد، در این پیام مدعی شد: اجازه نمی دهیم فلسطینی ها یک کشور تروریستی ایجاد کنند که از طریق آن بتوانند به ما حمله کنند.

- نخست وزیر اسراییل امروز (چهارشنبه) درخواست جامعه جهانی برای تشکیل کشور مستقل فلسطین را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از رادیو اسراییل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در پیامی ادعا کرد که این رژیم اجازه تشکیل یک کشور فلسطینی را نخواهد داد.

نخست وزیر اسراییل که بر اساس قوانین بین المللی باید متعهد به همکاری با جامعه بین المللی برای تشکیل یک کشور فلسطینی باشد، در این پیام مدعی شد: اجازه نمی دهیم فلسطینی ها یک کشور تروریستی ایجاد کنند که از طریق آن بتوانند به ما حمله کنند.

نتانیاهو که تشکیل کشور فلسطین را زمینه ساز از بین بردن رژیم نامشروع صهیونیستی می داند، در ادامه گزافه گویی های خود افزود: هیچ کس، نه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نه هیچ نهاد دیگری، نمی تواند ما را از حق خود برای دفاع بازدارد.

در شرایطی که رژیم اشغالگر بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر(15 مهرماه) با کمبود نیروی کار مواجه شده است، نخست وزیر این رژیم بر تسهیل ورود کارگران خارجی به سرزمین های اشغالی تاکید کرد.


برچسب ها: کشور فلسطین - فلسطین - نخست وزیر اسراییل - بین المللی - فلسطینی - نتانیاهو - کشور
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو : اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی دهیم

نتانیاهو : اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی دهیم