مطالب مرتبط:
مسئول فنی
باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط های علمی را مشخص کنیم
دستگیری 5 نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
حضور معاون فناوری اطلاعات بانک سینا در مرکز ارتباط با مشتریان
رهبری در سال 95 فرموند من ارتباط اصلاح طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم/ الان قاعدتاً اصلاح طلب ها باید برای نحوه ارتباط فکر دیگری بکنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-04-29سياسي

ایجاد ارتباط تصویری با مسئول فنی داروخانه ازطریق سکوها


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: امکان ارتباط صوتی و تصویری با مسئول فنی داروخانه در حمل دارو از طریق سکو های الکترونیک وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیدرضا مظهری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: آیین نامه حمل دارو از داروخانه به محل اقامت بیمار ابلاغ شده و بر اساس آن سکو های اینترنتی وظیفه دارند توسعه پیدا کنند و بیمار بدون مراجعه به داروخانه با ورود کد رهگیری خود، محل اقامت و محدوده جستجوی خود را تعیین کند و از داروخانه موجود در محدوده یک داروخانه را منتخب کنند، کد رهگیری را ارسال کنند.

وی گفت: داروخانه منتخب بیمار، کدرهگیری را دریافت و فرایند نسخه پیچی را در داروخانه انجام می دهند و واکشی اطلاعات نسخه از هر یک از بیمه های پایه صورت می گیرد و زمان تقریبی که دارو احتمال دارد به بیمار برسد مشخص می شود.

مظهری با بیان اینکه اگر بیمار چند داروخانه را انتخاب کرده باشد، داروخانه های که اقلام نسخه را داشته باشند در قالب پیام های ارسالی به بیمار، اطلاع رسانی می کنند و ادامه داد: بیمار هریک از داروخانه های که بخواهد را انتخاب خواهد کرد و بر اساس تعرفه ای مه شرکت حمل تعیین می کند قیمت را بیمار انتخاب می کند.


برچسب ها: داروخانه - دارو - بیمار - رهگیری - خبرگزاری صدا و سیما - کد رهگیری - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ارتباط تصویری با مسئول فنی داروخانه ازطریق سکوها

ایجاد ارتباط تصویری با مسئول فنی داروخانه ازطریق سکوها