مطالب مرتبط:
سیدحسن خمینی: شوق خدمتگزاری به مردم مهمترین ویژگی شهید رییسی بود
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان | صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود
سیدحسن خمینی: شوق خدمتگزاری به مردم مهمترین ویژگی شهید رییسی بود
پیام تسلیت سید حسن خمینی: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-05-20سياسي

ولایت مداری و مردم داری ویژگی بارز شهید رییسی بود


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت الله ابراهیم رییسی در طول حیات با برکت خود تمام توان و همت خود را برای کمک به مردم محروم کشور به کار گرفت.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید آیت الله ابراهیم رییسی در طول حیات با برکت خود تمام توان و همت خود را برای کمک به مردم محروم کشور به کار گرفت.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تسلیت شهادت آیت الله ابراهیم رییسی و همراهانش به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اظهار کرد: مردمی بودن، تواضع و ولایتمداری بارزترین ویژگی این شهید بزرگوار بود.

وی با اشاره به خدمات بزرگی که آیت الله رییسی در استان گلستان داشتند، گفت: گره های بزرگی در استان به دستان این مرد بزرگ باز شد و قطعا یاد و خاطره ایشان تا ابد در قلب مردم باقی خواهد ماند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: تواضع شهید ابراهیم رییسی و شوق ایشان برای خدمت به مردم زبانزد بود و به راستی که شهادت بزرگترین هنر مردان خداوند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده


برچسب ها: آیت الله ابراهیم رییسی - ابراهیم رییسی - مردم - نماینده مردم - مجلس شورای اسلامی - آیت الله - مردم گرگان
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری و مردم داری ویژگی بارز شهید رییسی بود

ولایت مداری و مردم داری ویژگی بارز شهید رییسی بود