مطالب مرتبط:
شهدای حادثه تروریستی خاش ـ زاهدان از آمریکا شکایت می کنند
شکایت خانواده شهدای حادثه تروریستی خاش از آمریکا
تبیین جایگاه خانواده در ادبیات کودک و نوجوان
هدف از بزرگداشت دهه کرامت، تبیین و ترویج فضائل اهل بیت(ع) است
روابط عمومی پیشران حرکت رسانه ای یک مجموعه در عرصه جهاد تبیین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 16:102024-05-15سياسي

تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش- زاهدان


نشست خبری تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت با حضور خانواده های شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی برگزار شد.

- نشست خبری تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت با حضور خانواده های شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان در 24 بهمن 1397 به شهادت و مجروح شدن شمار زیادی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر شده بود.

هدف از برگزاری این نشست اقدام متقابل و ادبیات سازی حقوقی علیه دولت و مقام های آمریکا به دلیل حمایت از گروه های تروریستی منطقه، از جمله گروهک جیش الظلم، بود.

در ادامه این نشست که به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده بود، از دادخواستی در ارتباط با اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان رونمایی شد.

حسین صادق زاده، وکیل خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان ضمن تشریح و ارائه جزییات اقدام تروریستی جاده خاش به زاهدان در بهمن 1397، گفت: پرونده ای که اکنون مفتوح به رسیدگی در محاکم صالح شد، پس از 6 ماه تحقیق و پژوهش فنی و صدها ساعت کار کارشناسی از سوی موسسه های حقوقی معتبر دا


برچسب ها: خانواده های شهدا و جانبازان - خانواده های شهدا - تروریستی - اقدام تروریستی - جانبازان - خانواده - حادثه تروریستی
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش- زاهدان

تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدا و جانبازان اقدام تروریستی جاده خاش- زاهدان