مطالب مرتبط:
زنی که مچ همه مرد ها را خواباند! / رای عجیب خانم رییس در انتخاباتِ تک کاندیدایی ژیمناستیک! / انصراف پیامکی رقیب اصلی به معاون وزیر!
لیلا بلوکات تولد مرد محبوب زندگی اش را جشن گرفت | بوسه عاشقانه لیلا بلوکات و شباهت عجیب لیلا به خواهرش +ویدئو
آزادی 36 زندانی ارمغان میز خدمت قضایی زندان های خراسان جنوبی
آزادی حرکت و شفافیت با پارتیشن های شیشه ای اداری
رونمایی از کتابی درباره آزادی بیان در قانون آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 08:152024-05-14حوادث

حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه ای عجیب برای مردی میانسال خبر داد و گفت که این مرد حین عبور از روی نرده های ترمینال غرب بر روی نرده ها گیر کرده بود.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 20:27 شب گذشته، در تماس مردمی با سامانه 125 اعلام شد که فردی بر روی نرده های پایانه مسافربری غرب گیرکرده و دچار مصدومیت نیز شده است.

در همین راستاس ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان آزادی، بزرگراه محمدعلی جناح، ترمینال غرب اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که مردی حدودا 44 ساله در حال خروج از پایانه مسافربری غرب بوده که به دلیل نامشخصی تصمیم گرفته تا به جای عبور از محل مجاز، از روی دیوار و نرده های نصب شده بر روی آن عبور کند.

این فرد هنگام عبور از روی نرده ها دچار حادثه شده و انتهای پای چپش در نرده ها گیر کرده بود.

همچنین نوک نرده ها نیز به قسمت بالایی پای وی آسیب وارد کرده و دچار جراحت شده و همین موضوع نیز سبب شده بود تا با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از جرثقیل فرد مصدوم را در همان حال فیکس ک


برچسب ها: پایانه مسافربری - آتش نشانان - سخنگوی سازمان آتش نشانی - میدان آزادی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - مسافربری - نرده
آخرین اخبار سرویس:

حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی

حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی