مطالب مرتبط:
دستگیری سارق حرفه ای با 35 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در ایلام
انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو در آبادان
انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو در آبادان
تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارق حرفه ای
تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارق حرفه ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-05-13حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد:: با وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو از خودرو های شهروندان در غرب تهران، - در غرب تهران، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد:: با وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو از خودرو های شهروندان در غرب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، 3 مرد جوان در ساعات پایانی شب با یک خودروی سرقتی پراید مشکی رنگ در خیابان های غرب تهران بخصوص در محدوده خیابان ستارخان پرسه زنی می کردند و پس از شناسایی خودرو های شهروندان با کج کردن درب آنها، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرده اند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری شیوه های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و پی بردند که آن ها افراد سابقه داری هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان حرفه ای بوده و مدام مخفیگاه خود را تغییر می دادند، عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی ها


برچسب ها: خودرو - رییس پلیس آگاهی تهران - داخل خودرو - پلیس آگاهی - غرب تهران - تهران - پلیس آگاهی تهران
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو

دستگیری سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو