مطالب مرتبط:
در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم
اعتراض مردم سیریک هرمزگان به راه اندازی آب شیرین کن 2 میلیون متر مکعبی برای انتقال آب به اصفهان/ امام جمعه اهل سنت سیریک گلایه کرد: ما را قربانی نکنید؛ توسعه پیشکش خودتان!/ یک فعال اقتصادی: اقتصاد شیلاتی نابود می شود/ سازمان محیط زیست چه می گوید؟ + اسناد
علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد مشخص شد | بیانیه مشترک دامپزشکی و محیط زیست خراسان رضوی
اجرای20هزار میلیاردی پروژه عمرانی درتهران/محیط زیست درحال بررسی عبور آزادراه شوشتری ازسرخه حصار
محیط زیست درحال بررسی طرح عبور آزادراه شهید شوشتری از پارک سرخه حصار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 20:402024-05-13سياسي

سلاجقه: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم


در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم و در حوزه مجوزها و مبتنی بر تکنولوژی کار را پیش می بریم و اگر شما صنعتگران و مجموعه اقتصادی کشور مبتنی بر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی سلاجقه عصر امروز، 24 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه دومین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان آیدکس2024 با اشاره به افتخارات این دیار کهن اظهار کرد: کرمانی های امروز نیز کریمانه و شهیدانه در بستر مکتب حاج قاسم کلیدواژه استقامت، پایمردی و شرف را بر تارک گیتی ثبت و حک می کنند.

وی در ادامه با اشاره به احصاء چالش های ده گانه جهان افزود: شش چالش محیط زیستی و چهار مورد دیگر به نوعی وابسته به محیط زیست است.

سلاجقه بیان کرد: نظریه مبتنی بر دانش بومیِ ایران این است که محیط زیست باید حفظ شود و توازن بین محیط زیست و توسعه به نحو مطلوب برقرار شود و این نظریه غالبی است که امروز دنیا آن را پذیرفته زیرا نظریه های دیگر محکوم به شکست است.

معاون رییس جمهور گفت: براساس آخرین مطالعاتی که در کشورمان توسط وزارت بهداشت انجام شده، میانگین غلظت ذرات معلق در جو کشور ما شش برابر جهانی و دو و نیم برابر استاندارد ملی است.


برچسب ها: محیط زیست - زیست - محیط - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - فرصت های سرمایه گذاری - معاون رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم

سلاجقه: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم