بی تفاوتی اسنپ فود نسبت به اعتراض کاربران/ پول از دسته رفته مشتریان چه می شود؟مجموعه اسنپ به ویژه اسنپ فود برای بار چندم مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و بدون توجه به این موضوع به فعالیت خود ادامه می دهد. - طی روز های گذشته شکایت هایی از کاربران اسنپ در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از کارشکنی چند باره اسنپ فود دارد. گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: مجموعه اسنپ به ویژه اسنپ فود برای بار چندم مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و بدون توجه به این موضوع به فعالیت خود ادامه می دهد. طی روز های گذشته شکایت هایی از کاربران اسنپ در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از سرویس دهی نامناسب این مجموعه دارد. در چند وقت اخیر، کسر هزینه سفارش از حساب بانکی و عدم ثبت آن در اپلیکیشن اسنپ فود، باعث حاشیه ها و گلایه های فراوانی از سوی مشتریان برای این استارتاپ شده است. به گفته کاربران تراکنش بانکی در این برنامه انجام می شود اما سفارش ثبت نمی شود. در این موارد نه تنها سفارشات مشتریان به دست آن ها نمی رسد بلکه با پیگیری هایی که انجام می دهند، پاسخی از سمت اسنپ فود برای بازگشت وجه کسر شده نیز دریافت نمی کنند. اما با این وجود به نظر می رسد مجموعه اسنپ فود، توجهی به انتقاد وارد کاربرانش ندارد و همچنان موضوع عدم ثبت سفارش مشتریان اسنپ فود، یکی از پربحث ترین موارد بین مشتریان این مجموعه محسوب می شود. برچسب ها: کاربران - اسنپ فود - اسنپ - فضای مجازی - مشتریان - رفته - انتقاد |
آخرین اخبار سرویس: |