مطالب مرتبط:
کاهش یک میلیارد و 950 میلیون تومانی جریمه ویسی!
درگذشت نخستین دریافت کننده کلیه خوک/حمایت 10 میلیارد ریالی معاونت علمی از نوآوری های شرکتی
جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی 50 میلیون تومان شد
جریمه 2 میلیارد تومانی ویسی، 50 میلیون تومان شد!
جریمه 2 میلیارد تومانی ویسی، 50 میلیون تومان شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 08:202024-05-13اقتصادي

جریمه 83 میلیارد ریالی قاچاقچی کولر گازی در یاسوج


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جریمه 83 میلیارد و 798 میلیون ریالی قاچاقچی کولر گازی و حلقه لوله مسی در یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جریمه 83 میلیارد و 798 میلیون ریالی قاچاقچی کولر گازی و حلقه لوله مسی در یاسوج خبر داد.

سید حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق 632 عدد کولر گازی و 198 حلقه لوله مسی به ارزش 41 میلیارد و 899 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: شعبه با توجه به مغایرت کولرها با مدارک متهم و همچنین خارجی بودن لوله های مسی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کولرهای گازی و لوله های مسی های کشف شده، متهم را به پرداخت 83 میلیارد و 798 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت با کشف این محموله قاچاق در یک انبار، پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی - استان کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل تعزیرات - میلیارد - کولر گازی
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 83 میلیارد ریالی قاچاقچی کولر گازی در یاسوج

جریمه 83 میلیارد ریالی قاچاقچی کولر گازی در یاسوج