مطالب مرتبط:
تصاویر/ اجلاسی شهدای طلاب و روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد
سفر رییس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد
اژه ای: مسائل قضایی کهگیلویه و بویراحمد را برطرف می کنیم
مشکلات نیروی انسانی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بررسی می شود
برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس قوه قضاییه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 18:302024-05-14سياسي

وضعیت ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با مشکل جدی مواجه است


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت ارتباطی استان از جمله راه، راه آهن و فرودگاه با مشکل جدی مواجه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت ارتباطی استان از جمله راه، راه آهن و فرودگاه با مشکل جدی مواجه است.

آیت الله سید نصیر حسینی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ساخت سد آبریز حق مردم شهرستان کهگیلویه است، افزود: امیدواریم مسئولان به حق آبه استان کهگیلویه و بویراحمد از سدهای ساخته شده در این استان توجه کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد رواج بی حجابی و بی حیایی است، اظهار کرد: همچنین از رییس قوه قضاییه خواست در مقابل بی حجابی با هیچ کسی تعارف نکنند، بی حجابی پایه های نظام را سست می کند و این موضوع نیازمند تدبیر است.

حسینی با بیان اینکه 95 درصد خدمات مربوط به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: خدمات زیادی در این استان در زمان انقلاب انجام گرفت؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی یکی از مشکلات این استان را جاده عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل وضعیت نامطلوب جاده های این استان و ناچیز بودن تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج (یک یا دو پرواز در روز) از سرمایه گذاری در این استان خوددار


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه - استان کهگیلویه - بویراحمد - نماینده ولی فقیه در استان - استان
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با مشکل جدی مواجه است

وضعیت ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با مشکل جدی مواجه است