مطالب مرتبط:
حکم حبس یک متهم در کردستان به چاپ بنر آموزشی تغییر کرد
حکم یک متهم در کردستان: چاپ بنر آموزشی جایگزین حبس
حکم جالب یک قاضی در کردستان/ مجازات متهم تغییر کرد
پرونده های چای دبش و فولاد مبارکه باید سریع تر رسیدگی شود / عدم حضور متهم در جلسه دادگاه مانع از رسیدگی نیست
فساد در فوتبال ایران؛ 3 متهم مشهور به دادگاه رفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 22:052024-05-13سياسي

حکم جالب دادگاه برای یک متهم در کردستان/ چاپ بنر آموزشی به جای حبس


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: حکم حبس یک متهم در استان کردستان به چاپ بنر آموزشی تغییر کرد.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: حکم حبس یک متهم در استان کردستان به چاپ بنر آموزشی تغییر کرد.

بهادر اسدی امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از ابتکار یکی از قضات دادگاه کیفری 2 سنندج در صدور آرای جایگزین حبس از نوع خدمات عمومی رایگان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست های حبس زدایی قوه قضاییه و دستورات ریاست قوه قضاییه در مورد به کارگیری تأسیسات ارفاقی به ویژه مجازات های جایگزین حبس از نوع خدمات عمومی رایگان و با هدف خدمات عام المنفعه، رأی جایگزین حبس توسط پیمان شیخی، دادرس شعبه 104 دادگاه کیفری 2 شهرستان سنندج صادر شده است.

اسدی تصریح کرد: قانون گذار در سال 1392 به منظور کاهش حبس افرادی که به زندان می روند، نهاد جدیدی را تحت عنوان مجازات جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی پیش ‎بینی و مقرّر کرد که در صورت وجود شرایط خاص، مجازات حبس می تواند یا باید به مجازات های دیگری تبدیل شود.

وی گفت: مجازات های جایگزین حبس عبارت اند از دوره مراقبت، خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی، جزای نقدی روزانه و محرومیت از حقوق ا


برچسب ها: استان کردستان - دادگستری کل استان کردستان - کردستان - پیشگیری از وقوع جرم - معاونت اجتماعی - دادگاه کیفری - خدمات عمومی
آخرین اخبار سرویس:

حکم جالب دادگاه برای یک متهم در کردستان/ چاپ بنر آموزشی به جای حبس

حکم جالب دادگاه برای یک متهم در کردستان/ چاپ بنر آموزشی به جای حبس