موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
کودک هشت ساله کهنوجی قبل از انتقال به افغانستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد
نجات کودک هشت ساله کهنوجی از چنگال آدم ربایان خارجی
رهایی کودک هشت ساله از دست آدم ربایان / علت گروگانگیری چه بود؟
عقرب کودک 5 ساله را تا یک قدمی مرگ برد/ امدادگران اورژانس هوایی ناجی کودک مسجدسلیمانی شدند
نجات جان 5 کودک با اهدای اعضای بدن پسر یک ساله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-05-14حوادث

کودک 8 ساله کهنوجی قبل از انتقال به افغانستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک کودک هشت ساله کهنوجی از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان قصد انتقال این کودک به کشور افغانستان را داشتند که با اقدامات منسجم اطلاعاتی و کمک سران طوایف موفق به اجرای نقشه خود نشدند.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک کودک هشت ساله کهنوجی از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان قصد انتقال این کودک به کشور افغانستان را داشتند که با اقدامات منسجم اطلاعاتی و کمک سران طوایف موفق به اجرای نقشه خود نشدند.

امید رضایی امروز 25 اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع از یک مورد آدم ربایی در تاریخ 9 اردیبهشت ماه جاری در شهرستان کهنوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی و پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه هویت آدم ربایان مشخص شد و پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، با کمک سران طوایف مشخص شد این کودک به یکی از روستاهای مرزی کشور برای انتقال به کشور افغانستان منتقل شده است.

دادستان کهنوج اعلام کرد: اعضای این تیم آدم ربایی که تبعه غیرمجاز هستند، در تماس با خانواده این کودک تقاضای دریافت مبلغی پول را داشتند و در نهایت با استفاده از ظرفیت مصلحین و سران طوایف فرد ربوده شده با سلام


برچسب ها: آدم ربایان - دادستان عمومی و انقلاب - شهرستان کهنوج - کهنوج - شهرستان - افغانستان - عمومی و انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

کودک 8 ساله کهنوجی قبل از انتقال به افغانستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد

کودک 8 ساله کهنوجی قبل از انتقال به افغانستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد