مطالب مرتبط:
نیویورک تایمز : ولادیمیر پوتین برای طولانی شدن جنگ اوکراین آماده می شود/ ابهام درباره سرنوشت رفیق تندرو پوتین در شورای امنیت ملی روسیه
دانلود فیلم بنفشه آفریقایی
تحقق تامین امنیت غذایی با اتکا بر تولیدات داخلی
میزگرد«موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» برگزار می شود
استقلال خوزستان گل باران شد/ نساجی موقتا در حاشیه امنیت قرار گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-05-14بين الملل

بوگدانف: کشورهای آفریقایی به روسیه به عنوان ضامن امنیت نگاه می کنند


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای آفریقایی به این کشور به عنوان «ضامن امنیت» نگاه می کنند و مسکو آماده یک رقابت شفاف و عادلانه در این زمینه است.

- وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای آفریقایی به این کشور به عنوان ضامن امنیت نگاه می کنند و مسکو آماده یک رقابت شفاف و عادلانه در این زمینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل بوگدانف، معاون وزیرخارجه روسیه اعلام کرد که آفریقا به این کشور به عنوان ضامن امنیت می نگرد و مسکو از رقابت شفاف و منصفانه در قاره آفریقا بیمی ندارد، بلکه برای آن آماده است.

بوگدانف در گفت وگو با مجله نیو ایسترن اوت لوک گفت: روسیه از رقابت عادلانه بیمی ندارد و برای آن آماده است و خود را به عنوان ضامن جدی ثبات و امنیت به آفریقا معرفی می کند و همچنین شایستگی های سنتی، تازه توسعه یافته و گاه منحصر به فرد خود را ارائه می دهد.

وی در ادامه افزود: بر اساس واکنش شرکای آفریقایی ما، درخواست های روزافزونی برای کمک هایی که کشورمان در منطقه صحرا و ساحل و به طور گسترده تر در سراسر این قاره ارائه می کند، وجود دارد.

بوگدانف همچنین تصریح کرد، در حال حاضر اهتمام زیادی به آفریقا در سراسر جهان وجود دارد و این اهتمام و توجه دائماً در حال افزایش است، زیرا صحبت درباره قاره آینده با منابع طبیعی و انسانی پایان ناپذیر و همچنین باز


برچسب ها: کشورهای آفریقایی - آفریقا - وزارت خارجه روسیه - روسیه - امنیت - کشور - آفریقایی
آخرین اخبار سرویس:

بوگدانف: کشورهای آفریقایی به روسیه به عنوان ضامن امنیت نگاه می کنند

بوگدانف: کشورهای آفریقایی به روسیه به عنوان ضامن امنیت نگاه می کنند