مطالب مرتبط:
سمیعی: اگر بخواهیم می توانیم 800 دقیقه درباره اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس فیلم بسازیم +فیلم
شنبه ها از این تاریخ تعطیل است
شنبه تعطیل باشد بهتر است یا پنج شنبه؟
چرا معدنی که 8 سال تعطیل شده بود دوباره فعال شده است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 00:552024-05-14اقتصادي

آنچه باید بسازیم و آنچه باید تعطیل کنیم


ممکن است سوال شود که چه چیزی جایگزین گردد؟ بهترین پیشنهاد گسترش صنعت IT و استفاده از دانش هوش مصنوعی و ماشین های هوشمند و دیگر پدیده های انقلاب دیجیتال است.

- عصر ایران؛ دکتر سعید منصورافشار - سال هاست هر زمان صحبت از راه حل مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و عدم رشد و پیشرفت کشور بمیان می آید، تقریبا همه ی مسئولان راه حل را در ایجاد و گسترش تولید اعلام می کنند، پاسخی مبهم و ساده انگارانه برای یک مساله سخت و پیچیده! مبهم از این جهت که معلوم نمی شود چه چیزی، در کجا و توسط چه کسانی تولید خواهد شد.

پیچیده از این لحاظ که تولید خود بخشی از سیاست کلان توسعه پایدار هر کشور است و باتوجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات بالقوه و زیرساخت ها و ارتباطات جهانی باید برنامه ریزی می شود.

ما در این سلسله مقالات مدیریت کسب و کار، تلاش می کنیم لایه های پنهان مشکلات تولید در ایران را بررسی کرده و در حد دانش و توانمان راه حل هایی ارائه نماییم، شاید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

در مبحث توسعه پایدار ، تولید هر کالایی، چه صنعتی، چه کشاورزی و دامپروری و چه خدمات، بخشی از برنامه ریزی توسعه کلان هر کشور بشمار می رود، بعبارت دیگر با در نظر گرفتن همه ی جوانب کار، تصمیم گیری برای برنامه ریزی و اجرا با بررسی کامل کارشناسان متخصص، باتجربه و مطلع انجام می گی


برچسب ها: تولید - مشکلات - مشکلات تولید - توسعه پایدار - پیشرفت کشور - برنامه ریزی - گسترش
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید بسازیم و آنچه باید تعطیل کنیم

آنچه باید بسازیم و آنچه باید تعطیل کنیم