مطالب مرتبط:
پاساژ «داد» پلمب شد
پاساژ «داد» پلمب شد خبرآنلاین
پاساژ «داد» پلمب شد
پاساژ «داد» پلمب شد
پاساژ نا ایمن «داد» در تهران پلمب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 16:052024-05-14حوادث

پاساژ «داد» پلمب شد


مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ «داد» در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.

- مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ داد در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سیدهادی موسوی در تشریح جزییات اجرای حکم قضایی در پاساژ ناایمن داد گفت: بر اساس حکم صادره از سوی دستگاه قضایی عوامل یگان حفاظت شهرداری منطقه 11 به موقعیت پاساژ تجاری داد مراجعه کردند.

با حضور عوامل یگان حفاظت در موقعیت، اقدام های حفاظتی و مراقبتی در دستور کار قرار گرفت تا عوامل اجرایی شهرداری و دیگر دستگاه ها بتوانند امورات مربوط به این پاساژ تجاری را انجام دهند.

موسوی ادامه داد: با برقراری و تأمین امنیت لازم از سوی عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران، عوامل قضایی و شهرداری منطقه نسبت به پلمب 30 واحد تجاری و تعطیلی پاساژ نا ایمن داد اقدام شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی تأکید کرد: این اقدام مدیریت شهری پایتخت در راستای مقابله با ساختمان های نا ایمن و رفع خطر بدون هیچ گونه مشکل خاصی به پایان رسید.

انتهای پیام


برچسب ها: شهرداری تهران - شهردار - شهرداری - یگان حفاظت - فرمانده یگان حفاظت - پاساژ - حفاظت
آخرین اخبار سرویس:

پاساژ «داد» پلمب شد

پاساژ «داد» پلمب شد