مطالب مرتبط:
اهمیت کتاب برای قشر جوان تقویت شود
تعداد قابل ملاحظه ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در زنجان واگذار می شود
تحویل حجم قابل ملاحظه ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در زنجان
مرگ 28 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در لرستان
موتور اقتصاد کشور سه کار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 17:002024-05-13سياسي

نباید کار حاکمیتی خود را به پیمانکارانی بسپاریم که ملاحظه قشر فقیر را ندارند


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما نمی توانیم ساخت و ساز که کار حاکمیتی خودمان است را به پیمانکارانی بسپاریم که شاید ملاحظه ای به قشر فقیر و مردم ضعیف ندارند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما نمی توانیم ساخت و ساز که کار حاکمیتی خودمان است را به پیمانکارانی بسپاریم که شاید ملاحظه ای به قشر فقیر و مردم ضعیف ندارند.

حجت الاسلام حسن منصوریان امروز، 24 اردیبهشت ماه، در یکصدوچهاردهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، در تذکری به شهردار اظهار کرد: در کمیته های نظارتی به واسطه مراجعات مردمی از موضوعاتی مطلع می شویم.

اگرچه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد شهرداری با متخلفین خواست تمامی مردم است، اما هیچ گاه ادب، وسیله را توجیه نمی کند.

وی گفت: ما نمی توانیم ساخت و ساز که کار حاکمیتی خودمان است را به پیمانکارانی بسپاریم که بعضا شاید ملاحظه ای که ما به قشر فقیر و مردم ضعیف داریم، آن ها نداشته باشند؛ به عنوان مثال اینکه در برش آهن ها، به گونه ای برش می زنند که قابل استفاده نباشد، در حالی که هیچ جای قانون این اجازه را به ما نمی دهد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر مشهد - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - ساخت و ساز - رییس کمیسیون - شهر مشهد - ساخت و سازهای غیر مجاز
آخرین اخبار سرویس:

نباید کار حاکمیتی خود را به پیمانکارانی بسپاریم که ملاحظه قشر فقیر را ندارند

نباید کار حاکمیتی خود را به پیمانکارانی بسپاریم که ملاحظه قشر فقیر را ندارند