مطالب مرتبط:
«عکاس حرم» به شبکه یک سیما رسید
«عکاس حرم» به شبکه یک سیما رسید
پخش مستند «عکاس حرم» از شبکه یک سیما
مستند «عکاس حرم» از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود
شبکه یک سیما: سریال رخنه /بیوگرافی این سریال جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 13:102024-05-14فرهنگي

«عکاس حرم» به شبکه یک سیما رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «عکاس حرم» که برشی از زندگی حرفه ای امیر حسامی نژاد پرافتخار ترین عکاس آیینی ایران است، سه شنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 23: - مستند عکاس حرم روایت پرافتخار ترین عکاس آیینی ایران امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند عکاس حرم که برشی از زندگی حرفه ای امیر حسامی نژاد پرافتخار ترین عکاس آیینی ایران است، سه شنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

حسامی نژاد به عنوان تنها عکاسی آیینی ایران است که در طول حدود 25 سال فعالیت هنری خود، افتخار عکاسی از تمام عتبات مقدس عراق، ایران، سوریه و سرزمین وحی را به دست آورده تا جایی که به عکاس باشی حرم شهرت یافته و وی را به پرافتخار ترین عکاس آیینی کشور تبدیل کرده است.

چاپ کتاب ضریح عشق که تمام مراحل ساخت، انتقال و نصب ضریح مطهر حضرت اباعبدالله علیهم السلام را به تصویر کشیده و انتشار کتاب خواهر خورشید با موضوع حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی ها از جمله آثار هنری و فاخر حسامی نژاد است.

محمد جواد رحیمی که پیش از این مستند های مسلمانان اوگاندا در آفریقا ، شیخ خضر در سوریه ، گوهر سنگ ، زیر درختان زیتون و عقیق قم را در کارنامه فعالیت های حرفه ای خود دارد تهیه کنندگی و کارگردانی مستند عکاس حرم را بر


برچسب ها: عکاس - شبکه یک سیما - پرافتخار - افتخار - امیر حسامی نژاد - آیینی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

«عکاس حرم» به شبکه یک سیما رسید

«عکاس حرم» به شبکه یک سیما رسید