مطالب مرتبط:
35 هزار نیروی مردمی مدیریت امامزادگان کشور را برعهده دارند
همایش بزرگداشت امامزادگان فارس برگزار می شود
حریم امن امامزادگان
مجلس با متناسب سازی تقویم آموزشی کشور موافقت کرد
خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان تجلیل شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 19:302024-05-15سياسي

امامزادگان لنگرگاه های معنوی کشور هستند


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه لنگرگاه های معنوی کشور هستند.

- ایسنا/مرکزی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه لنگرگاه های معنوی کشور هستند.

حجت الاسلام غلامرضا عادل چهارشنبه، 26 اردیبهشت ماه 1403 در همایش استانی روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان در استان مرکزی که در رواق حضرت معصومه سلام الله علیها آستان مقدس امامزاده سید اسحاق بن موسی الکاظم علیه السلام ساوه برگزار شد، اظهار کرد: امامزادگان از نسل و ذریه پیامبر اکرم(ص) هستند و وجود آنان اعجاز آیات سوره کوثر است.

وی با اشاره به وجود 278 امامزاده در استان مرکزی گفت: امامزادگان در جای جای این کشور نورافشانی می کنند و لنگرگاه های معنویت هستند.

امامزادگان صرفا به دلیل انتصاب به پیامبر، عزیز نیستند، بلکه بسیاری از آنان عالمان دین و پیام آوران معارف الهی و نقل کننده بسیاری از روایات از سوی اهل بیت و چهارده معصوم علیهم السلام بودند و در راه ترویج دین اسلام جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به وجود افزون بر هشت هزار امامزاده در کشور گفت: تقویت فعالیت های تاثیرگذار در بقاع متبرکه در شرایطی که دشمن به دنبال شبهه


برچسب ها: امامزادگان - سازمان اوقاف و امور خیریه - امامزادگان و بقاع متبرکه - آستان مقدس امامزادگان - اوقاف و امور خیریه - آستان مقدس - معاون فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

امامزادگان لنگرگاه های معنوی کشور هستند

امامزادگان لنگرگاه های معنوی کشور هستند