مطالب مرتبط:
امسال چقدر بر سرعت اینترنت افزوده می شود؟
امسال سرعت اینترنت بیشتر خواهد شد
افزایش سرعت اینترنت در سال جاری چقدر خواهد بود؟
یک خبر برای خریداران طلا / نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا چه تغییری کرد؟
نرخ مالیات بر ارزش افزوده طلا 9 درصد می ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 09:302024-04-10فناوري

امسال چقدر بر سرعت اینترنت افزوده می شود؟


طبق آخرین اظهارات وزیر ارتباطات با افزایش تعرفه اپراتورها، تعهدی از اپراتورها گرفته شده که تا خرداد سال 1403، 30 درصد و تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرعت و کیفیت اینترنت از مواردی است که همواره دغدغه کاربران بوده و در این شرایط هم نیازمند کیفیت مناسب برای فعالیت های اینترنتی خود هستند.

درواقع زمانی که کاربران انتقادات و پیشنهادات خود را به مسوولان ارتباطات کشور اعلام می کنند، اینترنت باکیفیت و سرعت بالا در صدر این خواسته ها قرار دارد.

به صورت کلی فناوری روز به روز در حال گسترش است و اکنون در عصر فناوری اطلاعات می توان گفت که وجود زیرساخت های نسل جدید می تواند تاثیرهای جدی بر روی کسب و کارها، اقتصاد، جامعه و.

بگذارد.

اگرچه افزایش کیفیت و سرعت اینترنت همواره توسط دولت های گذشته مورد توجه قرار گرفته اما این موضوع جایگاه ویژه ای برای وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم دارد چراکه از ابتدای آغاز به کار  این دولت، پروژه فیبرنوری که به گفته مسئولان می تواند آینده ارتباطی کشور را تأمین کند، آغاز و تسریع پیدا کرده است.

این پروژه به عنوان مهم ترین پروژه بخش ارتباطات کشور طبق برنامه در سال گذشته ادامه یافت و میزان پوشش آن با افزایش تقریبا سه برابری در پایان سال 1402 به هفت میلیون پروژه


برچسب ها: اینترنت - سرعت اینترنت - کیفیت - سرعت - اپراتورها - ارتباطات - کاربران
آخرین اخبار سرویس:

امسال چقدر بر سرعت اینترنت افزوده می شود؟

امسال چقدر بر سرعت اینترنت افزوده می شود؟