تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده استرییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل ها نداشته ایم. - محمود مادرشاهیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان شکایت های واصله از هتل های مشهد در ایام نوروز 1403 اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که برای زائران قائل شده ایم و پایگاه هایی که در 4 نقطه از خراسان رضوی قرار داده و تعداد بازرسان را به 2 تا 3 برابر افزایش داده ایم، شکایت ها از هتل ها یک یا 2 درصد بوده است. این میزان شکایت نیز در صورت نارضایتی زائر بلافاصله رسیدگی و برطرف می شد. اگر وجه اضافه ای از زائران دریافت شده بود، رسیدگی و عودت داده می شد. وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل ها نداشته ایم. ضمن اینکه تمام اعضای جامعه هتلداران نیز پای کار بودند تا رضایت زائران را کسب کنند. رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص استقبال زائران از طرح 10 روز اقامت و 30 درصد تخفیف بیان کرد: این طرح با استقبال خوب زائران مواجه شده است. تخفیفات دیگری نیز به زائران می دادیم تا ماندگاری زائر را افزایش داده و زائران بیشتری جذب کنیم. مادرشاهیان اضافه کرد: یکی از مواردی که در این طرح به خوبی جواب داده، افزایش ماندگاری زائر در مشهد است. برچسب ها: شکایت - هتل های مشهد - خراسان رضوی - زائر - تقریبا هیچ - زائران - هتلداران |
آخرین اخبار سرویس: |