مطالب مرتبط:
قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است
حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می کند؟
افزایش هشت درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کرمانشاه
قطار های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت
6 میلیون زائر در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 16:052024-03-26اقتصادي

تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است


رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل ها نداشته ایم.

- محمود مادرشاهیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان شکایت های واصله از هتل های مشهد در ایام نوروز 1403 اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که برای زائران قائل شده ایم و پایگاه هایی که در 4 نقطه از خراسان رضوی قرار داده و تعداد بازرسان را به 2 تا 3 برابر افزایش داده ایم، شکایت ها از هتل ها یک یا 2 درصد بوده است.

این میزان شکایت نیز در صورت نارضایتی زائر بلافاصله رسیدگی و برطرف می شد.

اگر وجه اضافه ای از زائران دریافت شده بود، رسیدگی و عودت داده می شد.

وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل ها نداشته ایم.

ضمن اینکه تمام اعضای جامعه هتلداران نیز پای کار بودند تا رضایت زائران را کسب کنند.

رییس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص استقبال زائران از طرح 10 روز اقامت و 30 درصد تخفیف بیان کرد: این طرح با استقبال خوب زائران مواجه شده است.

تخفیفات دیگری نیز به زائران می دادیم تا ماندگاری زائر را افزایش داده و زائران بیشتری جذب کنیم.

مادرشاهیان اضافه کرد: یکی از مواردی که در این طرح به خوبی جواب داده، افزایش ماندگاری زائر در مشهد است.


برچسب ها: شکایت - هتل های مشهد - خراسان رضوی - زائر - تقریبا هیچ - زائران - هتلداران
آخرین اخبار سرویس:

تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است

تقریبا هیج شکایتی از هتل های مشهد در نوروز نداشته ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است