مطالب مرتبط:
اختلاف عجبب دمای گرمترین و سردترین شهر ایران / کوهرنگ 19 درجه زیر صفر
سردترین شهر ایران در اولین روز 1403 کجاست؟
سردترین شهر ایران در اولین روز 1403 کجاست؟
سردترین شهر ایران در اولین روز 1403 کجاست؟
ادعای عجیب پسر دکتر حسابی | خرید مریخ برای ایران ! +ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 16:052024-03-21اقتصادي

دمای عجیب یک شهر ایران در این فصل از سال!


در حالی که اولین روز نوروز، سردترین منطقه ایران یعنی کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری دمای 19 درجه زیر صفر داشت حالا در دومین روز بهار دمای سردترین منطقه به 10 درجه زیر صفر افزایش یافته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، گرمترین منطقه کشور در روز پنجشنبه 2 فروردین شهرستان هامون در استان سیستان و بلوچستان بود که دمای 38 درجه بالای صفر را تجربه کرد و بعد از آن شهرستان های زهک و زابل در همین استان با دمای 37 درجه بالای صفر گرمترین شدند.

سردترین منطقه اما دیزین بالا در استان البرز با دمای 10 درجه زیر صفر بود و پس از آن دیزین پایین در همین استان با دمای 7 درجه زیر صفر و دشت نمدان در استان فارس و امین آباد فیروزکوه در استان تهران با دمای 5 درجه زیر صفر قرار داشتند.

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با دمای 5 درجه زیر صفر و همدان با دمای صفر سردترین مراکز استان ها و بندرعباس مرکز استان هرمزگان با دمای 34 درجه بالای صفر، زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان 29 درجه بالای صفر و اهواز مرکز استان خوزستان 26 درجه بالای صفر هم گرمترین مراکز استان در روز پنجشنبه بودند.


برچسب ها: استان - استان چهارمحال و بختیاری - زیر صفر - چهارمحال و بختیاری - استان چهارمحال - استان سیستان و بلوچستان - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

دمای عجیب یک شهر ایران در این فصل از سال!

دمای عجیب یک شهر ایران در این فصل از سال!