مطالب مرتبط:
صحبت های تکان دهنده مسعود فراستی درباره مهران مدیری/او مهم ترین و شرف ترین کمدین ایران است!!!
فتح الله زاده: پرویز دهداری اسطوره فوتبال ایران بود
کفاشیان: خوشحالم از دهداری اسطوره فوتبال ایران فیلم ساخته شده
بنیاد ملی تئاتر ایران ایجاد می شود
استخدام نقشه بردار در پل سازه ایران در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:452024-03-12فرهنگي

مرور خاطرات ایران درّودی


چاپ تازه دو کتاب گفت وگو با ایران درّودی، نقاش فقید معاصر منتشر شده است؛ یکی «گفت وگو با ایران درّودی» و دیگری «نقاشی با نور» که دیدگاه های او را درباره نقاشی و هنر معاصر ایران، - چاپ تازه دو کتاب گفت وگو با ایران درّودی، نقاش فقید معاصر منتشر شده است؛ یکی گفت وگو با ایران درّودی و دیگری نقاشی با نور که دیدگاه های او را درباره نقاشی و هنر معاصر ایران، به ویژه شعر معاصر فارسی منعکس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مظفری ساوجی از انتشار چاپ هفتم گفت وگو با ایران درودی از سوی انتشارات ثالث و چاپ دوم کتاب نقاشی با نور (گفت وگوی دیگر خود با ایران درودی) از سوی انتشارات دیدآور خبر داد.

این شاعر و پژوهشگر، که سال 1388 شناختنامه ایران درودی را به وسیله انتشارات سخن منتشر کرده بود، در دو کتاب اخیر خود که به تازگی تجدید چاپ شده، با ایران درودی، نقاش برجسته معاصر، به گفت وگو نشسته و دیدگاه های او را درباره نقاشی و هنر معاصر ایران، به ویژه شعر معاصر فارسی ثبت و ضبط کرده است.

مظفری ساوجی در مقدمه خود بر نقاشی با نور که مجموعه گفت وگوهای او را با ایران درودی درباره شعر معاصر به ­ویژه پنج شاعر نوگرا، یعنی نیما یوشیج، احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، فروغ فرخزاد و سهراب سپهری دربرمی گیرد، به این نکته اشاره کرده است که این گفت وگوها در فاصله سال­ ها


برچسب ها: گفت وگو با ایران - ایران - گفت وگو - ایران درودی - نقاش - نقاشی - انتشار
آخرین اخبار سرویس:

مرور خاطرات ایران درّودی

مرور خاطرات ایران درّودی