مطالب مرتبط:
ارتش سوریه 7 پهپاد تروریست ها را در حومه حماه و ادلب سرنگون کرد
حزب الله یک پهپاد ارتش اسراییل را سرنگون کرد + فیلم
حزب الله یک پهپاد بزرگ ارتش اسراییل را سرنگون کرد
انفجار بمب در میان 15 سرباز ارتش اسراییل/سرنگونی پهپاد اسراییلی توسط حزب الله+ فیلم/ تعداد شهدای غزه به 29 هزار و 782 تن رسید
کلاه ارتش سر عروس خانم؛ تصاویر مراسم ازدواج افسران ارتش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 14:402024-02-26بين الملل

ارتش سوریه 7 پهپاد را سرنگون کرد


ارتش سوریه اعلام کرد که در پاسخ به تجاوزات و حملات گروه های تروریستی علیه پایگاه های نظامی و روستاها و شهرها، یگان های آن پایگاه های تروریست ها را در حومه ادلب و لاذقیه هدف قرار داده و منهدم کردند و همزمان هفت فروند پهپاد این تروریست ها را در نقاط یاد شده سرنگون کردند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وزارت دفاع سوریه روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یگان های ارتش این کشور چندین عملیات ویژه را با تمرکز بر نقاط استقرار و خودروهای زرهی تروریست ها در دو طرف حومه های ادلب و لاذقیه اجرا کرده و موفق شدند آنها را به شکل کامل تخریب کرده و تروریست ها را از پا درآورند.

ارتش سوریه در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که این عملیات ها در پاسخ به نقض های مستمر و حملات مکرر گروه های تروریستی علیه پایگاه های نظامی و شهرها و روستاهای این کشور انجام شدند.

همچنین این وزارتخانه در بیانیه دیگری اعلام کرد که نیروهایش مستقر در حومه حماه و ادلب موفق شدند هفت فروند پهپاد تروریست ها را که قصد حمله به پایگاه های نظامی ارتش و شهرها و روستاهای اطراف آن را داشتند، سرنگون کنند.

یک منبع میدانی به روزنامه الوطن سوریه گفت: یگان های ارتش در حومه حماه با آتش سنگین توپخانه ای پایگاه های تروریست ها در محورهای درگیری در دشت الغاب در شمال غرب حماه را هدف قرار دادند، هم


برچسب ها: تروریست - تروریست ها - گروه های تروریستی - ارتش سوریه - سوریه - بیانیه - پایگاه
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه 7 پهپاد را سرنگون کرد

ارتش سوریه 7 پهپاد را سرنگون کرد