مطالب مرتبط:
زهرا ساعی: «رأی اعتراضی» خود را به صدای ملت دهید /میانه روها، بدنه رأی لیست ما هستند /معیشت باید اولویت اول مجلس آینده باشد
لیست اسامی صدای ملت برای شهر تهران به سرلیستی علی مطهری
عضو لیست صدای ملت: ای کاش جریان حدادعادل یا پایداری بدون کمکی می آمد تا وزن کشی می کردیم؛ دست مردم را می بوسم تا در انتخابات شرکت کنند
آیا صدای ملت اصلاح طلب است؟ / مجمع الجزایر چهره های حاشیه دار در یک لیست
بارندگی و عدم اجماع اصولگرایان به نفع لیست صدای ملت شد/ می خواهیم شورا های عالی را به جایگاه مشورتی برگردانیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 17:002024-02-28سياسي

برنامه های سرلیست زنان لیست صدای ملت


سرلیست زنان لیست صدای ملت در ارائه مهم ترین برنامه های خود برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر طرح حجاب و عفاف، کاهش مدت زمان سربازی و رفع فیلترینگ گسترده بیان کرد.

- سرلیست زنان لیست صدای ملت در ارائه مهم ترین برنامه های خود برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر طرح حجاب و عفاف، کاهش مدت زمان سربازی و رفع فیلترینگ گسترده بیان کرد.

پروین داداندیش سرلیست زنان لیست صدای ملت در گفت وگو با ایسنا مهمترین برنامه خود در حوزه جوانان را برگرداندن طرح موسوم به حجاب و عفاف از شورای نگهبان و جلوگیری از تصویب آن در خفا دانست و با ادعای اینکه این طرح مردم را در مقابل مردم قرار می دهد افزود: هیچ شنیدن صدایی از ملت در آن نبوده و با بسیاری از قوانین دیگر در تناقض است.

قطعا مجدد بازمی گردد و این بار باید بدون هشتاد و پنجی شدن و طرح در خفا، نظر همه نمایندگان اخذ و در صحن علنی به رای گذارده شود.

این رییس دانشگاه سابق مهمترین برنامه خود و لیست صدای ملت در مجلس را ارائه طرح کاهش مدت زمان سربازی دانست و گفت باید صدای جوانان که شغل و مسکن و کاهش سربازی و آزادی می خواهند شنیده شود.

این استاد دانشگاه و کاندیدای لیست صدای ملت همچنین از فیلترینگ فضای مجازی گسترده انتقاد کرد و برنامه جدی خود و لیست صدای ملت را تلاش در جهت به


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - لیست - مجلس شورای اسلامی - حجاب و عفاف - انتخابات مجلس - برنامه - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سرلیست زنان لیست صدای ملت

برنامه های سرلیست زنان لیست صدای ملت