مطالب مرتبط:
امام جمعه یزد: دهه فجر فرصت تبیین ثمرات نظام به مردم است +فیلم
امام جمعه قم: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است
امام جمعه همدان: حضور مردم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است
امام جمعه همدان: تولید سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی از وظایف مسئولان است
امام جمعه اردبیل: انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 13:402024-02-02سياسي

امام جمعه موقت سنندج: باید خدمات نظام را ببینیم و قدردان آن باشیم


جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده است باید آنچه انجام شده را ببینم و قدردان باشیم، اما انتظار داریم مسوولان با تلاش جهادی زمینه رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا ماموستا سیدمحسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امیدواریم نظام و دولت بتوانند در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش موفق باشد.

وی افزود: اقدامات ارزشمندی انجام شده که قابل تقدیر است اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید مسوولان در راستای رفع آن تلاش کنند.

ماموستا حسینی با اشاره به ایجاد زیرساخت های مختلف در سطح استان، اضافه کرد: اتفاقات و دستاوردهای زیادی از پیروزی انقلاب تا کنون در سطح کشور و استان انجام شده که باید قدر آن را بدانیم.

به گفته وی، در حالی قبل از پیروزی انقلاب کمترین امکانات در روستاها وجود نداشت امروز تمام روستاها در دورافتاده ترین نقاط این کردستان از خدمات آب، برق و گاز بهره مند هستند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده است، اما متاسفانه برخی از مسوولان با عملکرد نامناسب بسیاری از این دستاوردها را به گونه ای از بین می برند، گفت: باید آنچه انجام شده را ببینم و قدردان باشیم، اما انتظار داریم مسوولان با تلاش جهادی زمی


برچسب ها: به گزارش خبرگزاری فارس - ماموستا سیدمحسن حسینی - خطبه های نماز جمعه - سنندج - مسوولان - سیدمحسن حسینی - ماموستا حسینی
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سنندج: باید خدمات نظام را ببینیم و قدردان آن باشیم

امام جمعه موقت سنندج: باید خدمات نظام را ببینیم و قدردان آن باشیم