مطالب مرتبط:
افتتاح 228 طرح کسب و کارخرد، کوچک و متوسط در بروجرد
اولین مرکز دولتی طب کار در بروجرد افتتاح شد
افتتاح طرح سراسری راهیان نور و پیشرفت هلال احمر در تهران
115 طرح اشتغالزا در البرز افتتاح شد
44 طرح شهرداری بوشهر افتتاح یا عملیاتی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 13:162024-02-13اقتصادي

افتتاح 228 طرح کسب و کارخرد، کوچک و متوسط در بروجرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس لرستان حسین بیرانوند صبح امروز در آیین همزمان هشت هزار طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در شرکت شیرین خرم لرستان در شهرک صنعتی بروجرد برگزار شد افزود: صندوق کارآفرینی امید لرستان امسال 267 میلیارد و 484 میلیون و 950 هزار ریال تسهیلات برای طرح اعطا کرده است.

وی اظهار داشت: در این راستا و برای بهره برداری از 228 طرح، مبلغ  427 میلیارد و 975 میلیون 920 هزار ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: با بهره برداری از 228 طرح در لرستان از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و 278 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

بیرانوند افزود: امروز به نمایندگی از 228 طرح استان لرستان شرکت شیرین خرم تولید کننده انواع نبات و آبنبات در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: برای افتتاح این طرح 10 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نهضت احیای واحدهای تولیدی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: با بهره برداری از ابن طرح 10 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد در آیین افتتاح طرح های صندوق کارآفرینی امید لرستان که در شرکت شیرین خرم لرستان در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد برگزار شد فرماندار بروجرد و مس


برچسب ها: صندوق کارآفرینی امید - لرستان - بهره برداری - صندوق کارآفرینی - کارآفرینی امید - میلیارد - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 228 طرح کسب و کارخرد، کوچک و متوسط در بروجرد

افتتاح 228 طرح کسب و کارخرد، کوچک و متوسط در بروجرد