مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:262024-01-03بين الملل

چالش سخنرانی های «پر از گاف» بایدن برای کارکنان کاخ سفید


سخنرانی های رییس جمهور آمریکا تحت تاثیر کاهش توانایی ذهنی بایدن و فراموش کردن حرف هایی که باید بزند، برای کارمندان کاخ سفید مسئله ساز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارشات جدیدی نشان می دهد که جوبایدن رییس جمهور آمریکا به دلیل عدم اجرای صحیح برخی از سخنرانی های خود با کارمندان کاخ سفید درگیر چالش جدی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک اظهارات متفاوت و گاها متناقض بایدن در ماه های اخیر بر سر موضوعاتی مانند جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس و موضوعات مربوط به شی جین پینگ رییس جمهور چین با واکنش های منفی متعددی مواجه شده است.

بر همین اساس، یک مقاله منتشر شده توسط رویترز نشان می دهد که چگونه برخی از اظهارات بایدن برای کارکنان کاخ سفید که به دنبال حفظ وی بر قدرت هستند، دردسرساز شده است.

این مقاله در حالی منتشر می شود که بایدن با وجود نگرانی های برخی از دموکرات ها در مورد سن و سال وی همچنان به تلاش خود برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ادامه می دهد.

در حالی که برخی از نظرسنجی های انجام گرفته نشان می دهند که وی در رقابت رودرو با رییس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ هم بسیار از وی عقب تر است.

بایدن همچنان نامزد پیشتاز حزب دموکرات ها در آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش سخنرانی های «پر از گاف» بایدن برای کارکنان کاخ سفید

چالش سخنرانی های «پر از گاف» بایدن برای کارکنان کاخ سفید