مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:302024-01-02اقتصادي

برگزاری نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت از 14 دی ماه در اهواز


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت از 14 دی ماه در اهواز خبرداد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت از 14 دی ماه در اهواز خبرداد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت بیش از پیش صنعت خودرو، نقش پررنگ آن و اینکه این صنعت نیروی کار و سرمایه مادی عظیمی را در دل خود جای داده است، اظهار کرد: در راستا نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت از 14 دی ماه در اهواز برگزار می شود.

وی افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی علاوه بر رشد و پویایی صنعت خودرو ساده ترین راه برای معرفی توانایی ها و محصولات این صنعت به بازار هدفشان است.

جلیلی بیان کرد: نوزدهمین نمایشگاه خودرو (سبک و سنگین) و موتورسیکلت با حضور 50 واحد از استان های تهران، خوزستان، کرمان، فارس و البرز برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در این رویداد شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور، شایان دیزل و نیکران موتور پاسارگاد از تولیدکنندگان خودروهای سبک و سنگین هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت از 14 دی ماه در اهواز

برگزاری نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت از 14 دی ماه در اهواز