مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:502024-01-15بين الملل

نگرانی کانادایی ها از ورود دوباره ترامپ به عرصه قدرت


نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد بسیاری از مردم کانادا نگران این موضوع هستند که دموکراسی آمریکا نتواند در صورت بازگشت ترامپ به کاخ سفید دوام بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از هشدارهای جدی رییس جمهور کنونی آمریکا مبنی بر در خطر بودن دموکراسی با وجود روی کار آمدن ترامپ به عرصه قدرت در این کشور، اکنون نظرسنجی های دیگری نشان می دهند که کانادایی ها هم نگران در خطر بودن دموکراسی آمریکا پس از ورود احتمالی ترامپ به کاخ سفید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز حدود دوسوم مردم کانادا عنوان کرده اند که دموکراسی آمریکایی نمی تواند در صورت بازگشت احتمالی ترامپ به قدرت دوام بیاورد و طبق نتایج یک نظرسنجی انجام گرفته شده حتی نیمی از آنها عنوان کرده اند ایالات متحده آمریکا از منظر سیاسی با روی کار آمدن ترامپ به یک کشور مستبد و اقتدارگرا تبدیل می شود.

این نتایج در حالی منتشر می شود که طبق شواهد موجود احتمالا در انتخابات ماه نوامبر آمریکا جو بایدن رییس جمهور این کشور در مقابل دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا قرار گیرد.

از 1 هزار و 510 کانادایی در این نظرسنجی، حدود 64 درصدشان گفته اند که با این ایده موافق هستند که دموکراسی آمریکا در صورت روی کارآمدن ترامپ نمی تواند برای چهار سال دیگر هم دوام بیاورد در مقابل 28 درصد از شرکت کنندگان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کانادایی ها از ورود دوباره ترامپ به عرصه قدرت

نگرانی کانادایی ها از ورود دوباره ترامپ به عرصه قدرت