مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:352024-01-01فرهنگي

اسماعیل آذر با «مشاعره» برمی گردد؟


اسماعیل آذر مدتی است از تلویزیون دور است و برنامه «مشاعره» او دیگر تولید نمی شود؛ با این حال به تازگی خبرهایی مبنی بر بازگشت این برنامه به گوش می رسد.

- اسماعیل آذر مدتی است از تلویزیون دور است و برنامه مشاعره او دیگر تولید نمی شود؛ با این حال به تازگی خبرهایی مبنی بر بازگشت این برنامه به گوش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجری برنامه مشاعره به تازگی اعلام کرده بود، برنامه مشاعره پس از کنار گذاشته شدن توسط صداوسیما، قرار است با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شود.

برنامه مشاعره با تهیه کنندگی امیرحسین آذر و مجری گری امیراسماعیل آذر چندین سال بود که از شبکه آموزش سیما پخش می شد تا اینکه در دوره مدیریت جدید شبکه این برنامه از آنتن حذف شد.

با این همه حسین قرایی ـ مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما ـ به تازگی با انتشار تصویری از خود در کنار اسماعیل آذر از بازگشت برنامه مشاعره خبر داده است.

وی در صفحه شخصی خود نوشته است: حافظه مثال زدنی و تسلط بر گنجینه اشعار، چهره گشاده و صدای خوبش، او را در خاطرات بینندگان تلویزیون ماندگار کرده است.

دکتر امیر اسماعیل آذر استاد شناخته شده ادبیات است، زلفش با شعر گره خورده و زلف مخاطبان رسانه ملی را هم به واسطه برنامه های مشاعره، با شعر و ادبیات منظوم پارسی گره زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل آذر با «مشاعره» برمی گردد؟

اسماعیل آذر با «مشاعره» برمی گردد؟