مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 09:102023-12-22پزشكي

چالش بیمه ای بیماران سوختگی برای جراحی ترمیمی


در حال حاضر اگر بیمار سوختگی که به ما مراجعه کند و لازم باشد جراحی ترمیمی انجام دهد باید هزینه را با تعرفه آزاد بخش دولتی پرداخت کند.

- رییس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیک 15 خرداد ضمن تشریح اقدامات درمانی که این مرکز برای بیماران دچار سوختگی ارائه می دهد، درعین حال با انتقاد از عدم پوشش بیمه ای اعمال جراحی ترمیمی بیماران سوخته، گفت: این درحالیست که بیمار سوخته به دلیل تغییر شدید بافت و صورت از لحاظ روانی نیز تحت فشار است و با این نوع اعمال در واقع او نمی خواهد زیباتر شود بلکه می خواهد به چهره قبل از سوختگی خود بازگردد.

  دکتر مسعود یاوری همزمان با روز پیشگیری از سوختگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حدود پنج درصد از مراجعات بیمارستان 15 خرداد را بیماران دچار سوختگی مزمن تشکیل می دهند، گفت: بیماران سوختگی به دو دسته حاد و مزمن تقسیم می شوند که موارد سوختگی حاد که باید اقدامات اولیه درمان سوختگی را دریافت کنند عمدتا به بیمارستان های تخصصی سوختگی از قبیل بیمارستان شهید مطهری تهران می روند و موارد سوختگی مزمن به ما مراجعه می کنند.

  وی با بیان اینکه درمان سوختگی مزمن زمان بر است، تصریح کرد: کسانی که دچار سوختگی می شوند از نظر روحی و جسمی سالیان سال باید تحت کنترل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش بیمه ای بیماران سوختگی برای جراحی ترمیمی

چالش بیمه ای بیماران سوختگی برای جراحی ترمیمی