مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:252024-01-10بين الملل

قصور رییس پنتاگون، دامن دیگر وزرای بایدن را گرفت


با جنجال پیش آمده پیرامون بستری اعلام نشده وزیر دفاع آمریکا در بیمارستان، رییس کارکنان کاخ سفید در نامه ای به وزرای کابینه جو بایدن از آنان خواست تا اگر نمی توانند وظایف خود را انجام دهند، - کاخ سفید را مطلع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز جمعه گذشته وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع این کشور چهار روز قبل تر در پی عوارض ناشی از یک عمل جراحی، در بیمارستان بستری شده است؛ اما این جراحی در قالب یک عمل اورژانسی انجام نشده و از قبل برای آن برنامه ریزی شده بود.

جف زینتس ، رییس کارکنان کاخ سفید در یادداشتی به وزرای کابینه آمریکا، از آنان خواست تا هر نوع ناتوانی که در حال حاضر در وزرا وجود دارد را حداکثر تا روز جمعه به اطلاع کاخ سفید برسانند.

در خلال این بازنگری در پروتکل ها که در پی جنجال بستری شدن وزیر دفاع به راه افتاده، کاخ سفید از مقامات کابینه خواست تا در صورت بروز شرایطی که در آن وزرا نمی توانند به هر دلیلی به انجام مسئولیت های خود بپردازند، سریعا مراتب را به رییس کارکنان کاخ سفید و همچنین دفتر امور کابینه اطلاع دهند.

در شرایطی که فشارها برای استعفای لوید آستین افزایش یافته، پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون گفت که وزیر دفاع آمریکا برنامه ای برای کناره گیری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور رییس پنتاگون، دامن دیگر وزرای بایدن را گرفت

قصور رییس پنتاگون، دامن دیگر وزرای بایدن را گرفت