مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:402024-01-12سياسي

حضور حداکثری در انتخابات مجلس موجب تقویت نظام است


حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری ،موجب تقویت بنیه نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر، اظهار کرد: انتخابات فرصتی اجتماعی است که می تواند با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح،مجلسی تحول خواه در راستای رفع مشکلات مردم رقم بزند.

وی افزود: تحول خواه و تحول سازی در مجلس مطالبه مهم مقام معظم رهبری و مردم به ویژه در حوزه رفع مشکلات اقتصادی و پیش روی جامعه است که کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید آن را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه پل دختر گفت: بسیاری از مشکلات و پیچیدگی های امروز جامعه به دست نمایندگان مجلس شورای اسلامی قابل حل خواهد بود که تحقق این امر مستلزم انتخاب افراد اصلح و واجد شرایط به ویژه در زمینه ایجاد تحول است.

وی افزود: داوطلبانی که برای رقابت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند، با احترام به مطالبات مردم، وقت را غنیمت شمرده و در تمام زمینه ها پاسخ گوی آنها باشند و توانایی ها و برنامه های خود را به مردم معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات مجلس موجب تقویت نظام است

حضور حداکثری در انتخابات مجلس موجب تقویت نظام است