مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:352024-01-18اقتصادي

تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز 140 میلیارد تومانی


رییس حوزه قضایی بخش رودبنه لاهیجان از تخریب یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت هزار و 200 مترمربع در روستای امیرآباد بخش رودبنه لاهیجان خبر داد.

- محمد کرمی امروز 28 دی ماه با اشاره به تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در بخش رودبنه لاهیجان، اظهار کرد: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و حسب تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه و رییس کل دادگستری گیلان یک مجتمع ویلایی غیرمجاز در ساحل روستای امیرآباد این بخش تخریب شد.

وی افزود: سازنده متخلف، 14 واحد ویلای غیرمجاز را به ارزش 140 میلیارد تومان در یک هزار و 200 مترمربع از اراضی کشاورزی و ساحلی روستای امیرآباد بخش رودبنه ساخته بود.

رییس حوزه قضایی بخش رودبنه لاهیجان گفت: دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کرده و دستگاه های متولی هم مکلف به افزایش نظارت ها در این زمینه هستند که در صورت کم کاری باید پاسخگو باشند.

اراضی خارج از طرح هادی بوده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و رسانه دادگستری گیلان، گودرز کمال پور مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان نیز با اشاره به اینکه با استعلامات انجام شده مشخص شد این اراضی خارج از طرح هادی بوده است، اظهار کرد: با طرح شکایت از سوی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور دستگاه قضایی و تایید دیوان عدالت اداری کشور تخریب این مجتمع ویلایی غیرمجاز آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز 140 میلیارد تومانی

تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز 140 میلیارد تومانی