مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:352024-01-02پزشكي

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در یاسوج


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارائه خدمات به روستاییان بیمارستان صحرایی سپاه در مرکز استان برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سعید جاودان سیرت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست شورای سلامت با حضور مشاور ارشد وزیر کشور در حوزه سلامت گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی پیرامون احداث خانه بهداشت و رفع کمبودها گرفته شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراکز سراج( مرکز سلامت روان جامعه نگر) در سطح استان راه اندازی می شود و در مکان هایی که مشکل دارند این مراکز در اسرع وقت راه اندازی می شود.

وی از راه اندازی بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمت به مردم روستاهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد گفت بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه که مجهز به اتاق عمل، دندانپزشکی و جراحی حوزه های مختلف است را به صورت دو ماه یکبار در استان مستقر می کنیم.

این مسوول عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تنها موظف است در این زمینه غربالگری لازم را انجام دهد و افرادی که نیاز به جراحی فوری دارند در این بیمارستان خدمات تخصصی دریافت کنند.

جاودان سیرت بیان کرد: طبق اعلام مشاور ارشد وزیر کشور در حوزه سلامت هزینه درمان روستاییان رایگان شده و صد درصد هزینه ها توسط دولت پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در یاسوج

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در یاسوج