مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:502024-01-02سياسي

جشنواره ملی راوی خورشید در کرمان برگزار می شود


مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی راوی خورشید از مردم خواست آثار خود را در قالب عکس و فیلم از سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به صداوسیمای مرکز کرمان ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برنامه های متنوع شبکه کرمان طی این ایام اظهار کرد: یکی از برنامه های این مرکز در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری جشنواره ملی راوی خورشید است که از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز کرمان برگزار می شود.

 وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت های مردمی برای روایتگری سالگرد شهادت سلیمانی عنوان کرد و افزود: مردم می توانند با تلفن همراه خود راوی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند و از سوژه های این ایام به صورت ویدئو و عکس گزارش تهیه کنند .

 مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان بیان کرد: علاقه مندان می توانند سوژه های خود را در قالب عکس و ویدئو با موضوعات خادمان، موکب ها و موکب داران، کاروان های زیارتی (خانوادگی، دانشجویی، دانش آموزی)، سیل جمعیت حاضر در مراسم سالگرد و میهمانان و زائران خارجی حاضر در مراسم به شماره 09133421586 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی راوی خورشید در کرمان برگزار می شود

جشنواره ملی راوی خورشید در کرمان برگزار می شود