مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-11سياسي

طهرانچی: جهادگران شهید عرصه علم نماد خودباوری و پیشرفت علمی ایران هستند


شهیدان فخری زاده، علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد، احمدی روشن، تهرانی مقدم و کاظمی آشتیانی نماد خودباوری و پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح بیست وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک هفته پژوهش گفت: واقعیت این است که دانشگاه در ایران اسلامی و پس از انقلاب اسلامی هدایت یافت.

طهرانچی با اشاره به فشار کنگره آمریکا برای عزل رؤسای سه دانشگاه این کشور به دلیل اعتراضات ضداسراییلی دانشجویان، تصریح کرد: اتفاقی که هفته گذشته در کنگره آمریکا افتاد و محاکمه این سه رییس دانشگاه بزرگ، نشان داد غرب اندیشان و غرب گرایان شناخت درستی از حقایق دانشگاه ندارند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی توانسته مدل جدیدی از دانشگاه ایرانی اسلامی را به منصه ظهور برساند و خود را از قیود نظام سلطه خارج کند.

این موضوع بیش از هرچیز، بر پژوهشگران اثبات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: جهادگران شهید عرصه علم نماد خودباوری و پیشرفت علمی ایران هستند

طهرانچی: جهادگران شهید عرصه علم نماد خودباوری و پیشرفت علمی ایران هستند