مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-13اقتصادي

احیای ده ها واحد راکد تولیدی رامیان همزمان با سفر رییس جمهور


فرماندار رامیان از افتتاح مدرسه، سالن ورزشی روستایی، زمین چمن رامیان و بازگشت به تولید ده ها واکد راکد تولیدی همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان فرماندار رامیان از افتتاح مدرسه، سالن ورزشی روستایی، زمین چمن رامیان و بازگشت به تولید ده ها واکد راکد تولیدی همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان خبر داد.

علی جوان حاذق خواه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که در دولت سیزدهم بیش از یک هزار مسکن روستایی در شهرستان رامیان نوسازی، تجهیز و ساخته شد، اظهار کرد: از روز اول آغاز به کار دولت سیزدهم 400 مسکن روستایی با تسهیلات یک میلیارد ریالی و در فاصله سفر اول رییس جمهور تا امروز نیز 600 مسکن روستایی با تسهیلات 2 میلیارد ریالی ساخته شده است.

وی از افتتاح زمین چمن رامیان با اعتبار 75 میلیارد ریال همزمان با سفر رییس جمهور به استان گلستان خبر داد و افزود: علاوه بر آن، سالن ورزشی روستای توران فارس با اعتبار 68 میلیارد ریال و یک واحد تولیدی سیم کابل با اعتبار 110 میلیارد ریال و اشتغالزایی هشت نفر نیز در این سفر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رامیان بازگشت به چرخه ده ها واحد تولیدی راکد و فراهم شدن صدها فرصت شغلی در زمینه مشاغل خانگی را از دیگر برکات سفر اول رییس جمهور در شهرستان رامیان برشمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای ده ها واحد راکد تولیدی رامیان همزمان با سفر رییس جمهور

احیای ده ها واحد راکد تولیدی رامیان همزمان با سفر رییس جمهور