مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:202023-11-23سياسي

بهسازی قبور شهدا با روش های هوشمند


در آستانه هفته بسیج و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، هوشمندسازی قبور شهدا(نصب کدQr) توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) خاوران انجام شد.

- رضا پناهی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: خالص ترین درودها و تحیات را به امام شهیدان و بنیانگذار این نهاد پاک تقدیم نموده و یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت و امنیت را گرامی می داریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری ده ها برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد: به همت جوان شایسته بسیجی سیدعلی اکبر رضوی در معاونت فاوا و فضای مجازی حوزه مقاومت جوادالائمه(ع) شاهد رونمایی از پنل اختصاصی شهدا بودیم.

او گفت: افراد می توانند با اسکن کردن کد Qr که بر روی قبور شهدا نصب شده است به تصاویر، ویدئو ها، زندگینامه و وصیت نامه هر شهید دسترسی پیدا کنند.

  وی در ادامه افزود : فاز اول این طرح که در حال تکمیل شدن است برای اولین بار در سطح استان فارس به صورت پایلوت در گلزار شهدای شهر خاوران اجرا و در آینده در گلزار شهدای محله ها و روستاهای حوزه استحفاظی نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی قبور شهدا با روش های هوشمند

بهسازی قبور شهدا با روش های هوشمند